Հայաստանի հյուսիսից հարավ, օրինակ, Վանաձորից՝ Կապան, ամենակարճը 7 ժամում կարելի է հասնել՝ անցնելով գրեթե 380կմ մեքենայով։ Իսկ ի՞նչ, եթե որոշում ես օգտվել հանրային տրանսպորտից։ Եթե ծանոթ-բարեկամի հետ չկապվես, չզանգես ավտոկայան, ուրեմն կարող ես ընկնել պատասխանատու նախարարության կայք։
Հանրային տրանսպորտի մասին տվյալները
հասանելի են Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարության կայքում՝ տվյալների բազայի տեսքով։ Այս ձևաչափն, իհարկե, հարմար չէ տեղեկություն ստանալու համար։ Փոխարենը առավել մանրամասն տեղեկություն կարելի է գտել
բլոգային հարթակում։
Մեր խնդրի պատասխանն էլ սա է․ Վանաձորից ուղիղ հնարավոր չի հասնել Կապան։ Նախ պետք է գալ Երևան, տրանսպորտ փոխել ու մի քանի ժամից հետո նպատակակետ հասնել։
Ըստ «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի մասին»
օրենքի, միջմարզային, ներմարզային և ներհամայնքային ավտոբուսային կանոնավոր փոխադրումների չվացուցակները և երթուղիների սխեմաները մշակում և հաստատում է դրանց երթուղային ցանցը կազմակերպող համապատասխան մարմինը, այն է, Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությունը՝ համաձայնեցնելով համապատասխան տարածքային կառավարման մարմնի հետ։
Երթուղիների սխեմաները մշակվում են փաստացի ուղևորահոսքի մշտադիտարկման ուսումնասիրության արդյունքների հիման վրա:
«Չվացուցակներում մշտապես փոփոխություններ կատարվում են։ Տեղեր կան՝ ուղևորահոսքը ավելանում, տեղեր կան՝ պակասում է։ Սեզոնային բնույթի փոփոխությունների կարիք է առաջանում։ Անընդհատ իրականացվող գործընթաց է», - ասաց Ավտոմոբիլային տրանսպորտի քաղաքականության վարչության Տեխնիկական քաղաքականության բաժնի պետ Արման Կարապետյանը։
Այս գործընթացին առաջարկություններով մասնակից է լինում ավտոկայանը, Քաղաքաշինության հրդեհային և տեխնիկական անվտանգության տեսչական մարմինը, փոխադրողը և քաղաքացիները։ Ուղևորափոխադրումն իրականացվում է մրցույթում հաղթող կազմակերպության կողմից՝ մրցույթի ժամանակ առաջարկված փոխադրավարձով։