Երևանի քաղաքապետարանը պլանավորում է քաղաքի ճանապարհներին ավտոբուսային գոտիներ ստեղծել: Քաղաքապետարանի
https://transport.yerevan.am կայքում հրապարակվել է
տրանսպորտի զարգացման նախագիծ (WYG International ընկերությունը «Ամերիա» ՓԲԸ հետ համատեղ իրականացնում է), որում կա ավտոբուսային առաջարկվող գծերի սխեման:
Որպես նման գոտիների ներդրման առաջին փուլ՝ այդ սխեման ահագին լավն է: Այն պատկերավոր նկարագրում է հարկավոր գոտիների մասշտաբը: Թեև, պակասում են շատ կարևոր ճանապարհային հատվածներ, օրինակ, Նոր Նորքը կենտրոնի հետ կապող Մյասնիկյանի պողոտայում: Այստեղ ավտոբուսային գոտիները շատ հարկավոր են՝ Նոր Նորք թաղամասի հասանելության խնդիրը լուծելու համար:
Բացի այդ, ավելի նեղ փողոցներում գոտիները նույնպես պետք են, այլապես դրանց էֆեկտն աննկատ կլինի: Օրինակ, Երիտասարդական մետրոյի կայարանի շրջակայքում՝ Աբովյան և Մոսկովյան փողոցների բանուկ ու բազմաթիվ երթուղիների հատվածում, ավտոբուսային գոտիներն առավել քան անհրաժեշտ են: Չէ որ առաջին հերթին գոտիները պետք են մեծ ուղևորահոսքերով երթուղիների անցման վայրում: Հենց այդտեղ են ավտոբուսները ժամանակ կորցնում խցանումների մեջ:
Ի դեպ, Երևանում կանգառների մոտ կան ավտոբուսային գոտիների նանո-հատվածներ: Դրանք նախատեսված են ավտոբուսների՝ կանգառներին անարգել մոտենալու համար: Սակայն ներդրված փոքրիկ հատվածները չեն գործում, թերևս, այն պատճառով, որ խախտումները երբեք չեն տուգանվում: Որպես արդյունք՝ ավտոբուսը ժամանակ է կորցնում կանգառին մոտենալիս և ճանապարհը շարունակելիս:
Հետևաբար, գոտիների արդյունավետ աշխատանքի պարտադիր պայման է դառնում տուգանքը: Պետք է տուգանվեն ավտոբուսային գոտի մտնող ավտոմեքենաները: Դրա համար են պետք առանձնացված գոտու շուրջ տեղակայվող տեսախցիկները: