Միակ հատվածը, որտեղ առավոտյան ժամերին տաքսիների պահանջարկը ավելի մեծ է, Հանրապետության հրապարակից Գրիգոր Լուսավորիչի փողոց տանող՝ բանկերով, դեսպանատներով և կառավարական շենքերով լի մասն է, նաև՝ Բաղրամյան պողոտայի՝ Ազգային ժողովի հատվածը, Ազատութան պողոտան և Գարեգին Նժդեհի փողոցները։
Քաղաքային տնտեսության և տրանսպորտային, այդ թվում՝ տաքսի համակարգի միջև կապը չափազանց
բարդ հետազոտական ուղղություն է: Առավոտ-երեկո ահռելի տարբերությունը բացատրող վարկածի համաձայն, Երևանն ունի բարձր աստիճանի գերակշռող սպասարկման ոլորտ, ինչի պատճառով էլ երեկոյան «ժամանցային» պահանջարկը առավոտյան «աշխատանքային» պահանջարկի համեմատ այդքան բարձր է։
Այս վարկածն այնուամենայնիվ առանձին գիտական ուսումնասիրության կարիք ունի։
Փորձենք վերհանել քաղաքի այն հատվածները, որոնցում օրվա տարբեր ժամերին շատ բարձր է տաքսիների պահանջարկը, բայց միաժամանակ հասարակական տրանսպորտի կանգառների շատ ցածր հասանելիություն կա։ Սա թույլ կտա պատկերավոր առանձնացնել և ապագա տրանսպորտային համակարգի համար պատասխանատու մարմինների ուշադրությունը հրավիրել քաղաքի առավել խնդրահարույց հատվածների վրա։