Սոնա Եգանյանի հավաստմամբ, խոշորացման արդյունքում հնարավոր եղավ լուծել երեք հիմնական հարց՝ աղբահանության, տրանսպորտի և փողոցային լուսավորության։
«Բացի դրանից, այն գյուղերում, որտեղ կար գազ, սակայն բնակիչները հնարավորություն չունեին իրենց տունը միացնել ցանցին, հնարավոր եղավ իրականացնել։ Համայնքի խոշորացումը թույլ տվեց մանկապարտեզներ չունեցող համայնքներում տարբեր ծրագրերի միջոցով մոբայլ մանկապարտեզներ ստեղծել: Գեղարվեստի դպրոցը ուսուցիչներին գործուղում է գյուղական բնակավայրեր՝ դասավանդելու», - նկատում է Սոնա Եգանյանը։
Նույն կերպ գործում է համայնքի սպորտդպրոցը. հավաքվում է երեխաների խումբ, ապա մասնագետները շաբաթական երկու անգամ գնում են գյուղ՝ պարապմունք անցկացնելու համար։
2021թ-ի փետրվարից Դիլիջանի ավագանու լիազորություները դադարեցված են, նոր ավագանու ընտրությունները նշանակվել են հոկտեմբերին՝ արտակարգ դրության պատճառով։ Աշխատակազմի ղեկավարի խոսքով, այս ընթացքում համայնքապետարանի ձեռքերը կապված են։ Օրինակ, բյուջեի չնախատեսված ծախս է առաջացել քամու հասցրած վնասի պատճառով։ Սակայն, առանց ավագանու հաստատման համայնքապետարանը իրավունք չունի գումար հատկացնել այդ աշխատանքներին։
«Խմբային ինքնության ձևավորումը որպես սոցիալ-տարածական պրակտիկա. ՀՀ-ում համայնքների խոշորացման ծրագրի առանձնահատկություններ»
սոցիոլոգիական ուսումնասիրության համաձայն, խոշորացման ծրագրի կիրառումը որոշ բացասական հետևանքներ է բերել: Թեև խոշորացման հիմքում հանրային ծառայությունների արդյունավետության բարձրացումն էր, գյուղական համայնքների բնակիչները դադարել են վճարել հարկերը: Պակասել է վստահությունը, որ փոփոխությունները կարող են ազդել իրենց կամ համայնքային կյանքի բարելավման վրա: